Суспільне телебачення в Україні реформують за схемою каналу "Росія", – львівські журналісти

13.02.2018 00:00
shadow
Суспільне телебачення в Україні реформують за схемою каналу "Росія", – львівські журналісти
Суспільне телебачення в Україні реформують за схемою каналу "Росія", – львівські журналісти

Реформування філій Суспільного телебачення в Україні ідентично схемі, за якою було реорганізовано державне телебачення у Росії – канали "Росія 1" та "Росія 24".

Про це йдеться у матеріалі "Суспільне проти суспільства", опублікованому на Львівському сайті Леополіс.

Автор матеріалу переконаний, що масштабного представлення життя регіонів у новій схемі Суспільного не буде.

"Реформа, яка відбувається сьогодні із Суспільним в Україні, схожа на процес реорганізації державного телебачення у Росії, яка відбулася у 1998 році, а реорганізація українського регіонального мовлення відбувається за схемою перетворення російських обласних телерадіокомпаній у філіали ВДТРК (російською ВГТРК), яка пройшла у 2009 році, і флагманами якої є телеканали Росія 1 і Росія 24", – йдеться у матеріалі.

Автор зазначає, що в рамках російської реформи мовлення місцевих телерадіокомпаній було скорочено до філіалів.

"Мовлення філіалів на частотах Росії 1 чи Росії 24 відбувається, які і у пропозиції українських "реформаторів" вранці, та ввечері по декілька годин. Як от, наприклад, у ДТРК "Бєлгород" чи ДТРК "Владимір". У "Бєлгорода" є, щоправда, кілька суботніх тематичних ефірів", – зазначає автор статті.

У матеріалі також йдеться про ситуацію із Львівською філією Суспільного та конфлікт довкола скорочення часу мовлення та цензури.

"Яку ж мету переслідують інноватори Суспільного? Відповідь на це питання може дати факт появи нової форми цензури, яка є у Львівській філії Суспільного, коли теми, героїв і форму подачі матеріалів узгоджують Київські менеджери. Про цензуру вперше заговорила колишній журналіст Львівської телерадіокомпанії, місцевий блогер і активіст Світлана Хитрова, яка оприлюднила скріни переписки, де узгоджувалася одна із тем для випуску новин", – зазначається в статті.

Автор також пише про конфлікт на Львівському телебаченні та інші факти цензури з боку керівництва Суспільного.


Джерело статті: “http://antikor.com.ua/articles/219851-suspiljne_telebachennja_v_ukrajini_reformujutj_za_shemoju_kanalu_rosija__ljvivsjki_hualisti”

Оставить комментарий